en sy- og strikkeblogg

tirsdag 19. januar 2010

Sit, Bobo, Sit!

Fant denne morsomme oppskriften hos Jofrid, og syns de passet perfekt til min hundegale svigerinne. Rasen var ikke helt ideel, men etter gjenntatte forsøk på å gjøre ørene om til store, hengende Grand Danois ører, uten å ødelegge katten i treet, lot jeg hund være hund for denne gang. Vi kan jo late som om det er en amerikansk GD isteden. så vidt jeg veit kupperer de fortsatt ørene (og halene) der. Dette hundeparet får være i fred for denslags skamfering. Og får forhåpentligvis være med ut på luftetur med likesinnede isteden. VOFF!


12 kommentarer:

  1. SÅ FLOTTE!!!
    Har aldri sett maken, de var jo helt utrolig stilig :)
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Kjempefine! For et artig mønster!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine!
    Beundrer alt det fine du lager. Så mye at jeg har lagt deg til på bloggen min.
    Keep up the good work!

    Hilsen en annen strikkefantast

    SvarSlett
  4. Nydelige votter :-)
    Du lager masse flott som stadig beundres :-))
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Hvor kommeralle idéene fra??! *smiler bredt*

    SvarSlett
  6. åååh de var kjempe søte. Slike kunne jeg også tenke meg, bare synd jeg ikke er flink nok å strikke enda at jeg tørr bevege meg ut på vanskelige mønster ;)

    SvarSlett
  7. Artige votter!
    Ikke mange som kan skryte på seg slike:)

    SvarSlett
  8. Åååå VOFF - de var flotte!!
    Heldig hun som kan varme hendene i dem!!

    Klemmer til deg! ♥♥♥♥♥

    SvarSlett
  9. Kjempe fine votter i deilige farger. Nydelige pulsvanter i forrige innlegg :)

    SvarSlett
  10. Så flotte!Sånne må jeg ha, jeg har jo hund! Nå kan jeg ha Sofus-votter også:-)

    SvarSlett
  11. Superfine!! Jorid har masse kult - jeg har strikket fiskevottene hennes.
    Jeg er stadig innom bloggen din. Du inspirerer! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar så jeg ser at du har vært her. Kommentarer er bensin til kreativiteten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...